tisdag 12 april 2011

Anmäld till högskolan och sockor

Det blev ingen studievägledning men jag vet nog vad jag vill. Jag inser också att när det står mellan lärare i åk 1-3 eller i fritidshem så kanske detta valet inte är så stort. Båda är inriktningar i grunskolelärarutbildningen och om jag ångrar mig tror jag att det finns gott om tid att byta. Hoppas på att komma in i Kalmar men drog till med några extra sökningar för att var på den säkra sidan..

Jag ska bli fritidspedagog jag!



Här är sockorna som vilar i väntan på mer garn, fick köpa ett helt nytt nystan, men garnet är galet fint så jag hittar nog ett sätt att sticka upp det som blir över
(kanske kommer garnet redan idag ^^)


...undertiden började jag med ett nytt projekt, spiralsockor som ska få bra passform även utan häl, ska bli kul att se hur dom blir, kan kanske bli i smalaste laget. Det tunna garnet var faktiskt bättre än väntat, tror mina andra tunna sockor bara råkade bli till under en tid med mycket annat att göra


Förresten, missa inte stickfestivalen på söndag! Läs om den på stickklubbens blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar