tisdag 24 maj 2011

Morsdag

Det verkar som jag är tillbaka i tanken om att egengjorda presenter är dom bästa, för när man var liten var det väl teckningar som man stolt lämnade över. Till morsdag återinför jag detta fast jag har kanske gått mot snäppet mer avancerat...




Jag började med tårtnyckelringen men blev inte så jättenöjd, men sent igårkväll kom jag på att ett bokmärke kunde vara kul att virka (och förhoppningsvis kul att få).. Efter lite bildsök på google så hittade jag inspiration och nu är ugglan klar!
Får se om jag hittar på något mer, än är det ju gott om tid.


Blir nog till att göra något liknande bokmärke till mig själv, för just nu har jag bara ett gammalt kvitto som håller reda på sidorna

1 kommentar:

  1. Vilken bra idé! Jag kanske snor den ;-)
    Ett lagom morsdagsprojekt ju...

    SvaraRadera