torsdag 19 maj 2011

Projekt i olika stadier

Imorgon postar Johanna och jag våra hjärtekatter =)
Sen åker jag nog till Droppen i Smedby för att köpa garn (hoppas dom har big fabel och rätt färg), måste göra socka nummer två innan jag glömmer hur man gör.. tråkigt att garnbutiken i stan inte har Drops garner. Tänkter iaf inte beställa för nu var fraktpriserna tillbaka där jag beställde senast, vilket i stort sätt dubblade priset på det jag ville köpa.

Funderar redan på ett nästa projekt, kanske en mors dag present? Förslag någon? Känns som sock- och vantsäsongen är över nu..
Tänkte virka eller sticka något i alla fall.

3 kommentarer:

  1. Hon hade det garnet häromdagen i alla fall. Från första juli flyttar de ju in till stan!

    SvaraRadera
  2. Låter toppen och ser fram emot flytten =)

    SvaraRadera
  3. o vilka fina katter. du kan virka en liten katt till din mamma med, den som inte blir glad för en sån, hjärtebarn eller inte, är inte född ännu. Kram ingrid

    SvaraRadera